About Forum About Forum

At the discussion area you can discuss about the pilot, use of netbooks in schools and specific ideas for your pedagogical projects. The forum is important to give us input for the future pedagogical scenarios.

Select a category you like and then click on "Post new thread" to add a message. To post or reply you need to be logged in.

Use Google Translator

The posts in this forum are in different languages. You can use the Google Translator to translate the content into your own language.

Forum (Forum) Forum (Forum)
Combination View Flat View Tree View
Threads [ Previous | Next ]
Valoración final
Valoración final
3/30/11 7:38 PM
Hola a todos,

La experiencia ha sido muy positiva. Los inicios han merecido un gran esfuerzo de formación por mi parte. Jamás había editado una plataforma virtual moodle, ni había preparado una aula virtual a mi gusto, y tampoco sabía utilizar la PDI. Ahora estoy contenta con el esfuerzo realizado, pero también soy consciente de que me queda mucho camino por recorrer.

Cuando llego al aula lo primero que me preguntan mis alumnos es si vamos a utilizar los ordenadores. Y lo que me pregunto yo, es ¿Qué haría sin la PDI?

Para mi el curso no se acaba aquí. Como he comentado en otro foro, aún sigo experimentando.

Saludos.
Flag Flag